Home sweet home

Hej på er!
Nu är jag äntligen hemma, ja äntligen faktist, även om man inte längtar hem känns det alltid så otroligt skönt närimage1260 man kliver in genom dörren. Kanske extra skönt när jag har fajtats i en trång bil med min satans mensvärk i mage och rygg.

Hur som helst. Jag har endel att ta igen va? Tänkte bla (innan det känns pasé) berätta lite om vad jag fick i julklapp. Är ju redan nyårsafton imorgon! Nyårsoutfit... Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig?, men det lutar åt något som glittrar lite ;) ni får se imorgon!



.

Kommentarer
Postat av: tilda

gott nytt år :D ♥

Postat av: Estelle

Du är utmanad :) estelles.blogg.se/1197661888_ret_som_gtt.html

2007-12-30 @ 23:48:35
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback