Hemma-klädsel

Hej på er!
klockan har bara tickat iväg idag, har inte gjort någonting?
Min pappa kom nyss hem, väldigt ovanligt, tror det händer sisodär en gång om året att han kommer hem innan klockan 7. Hur som helst hade han shoppat igår, ännu ovanligare! Självklart kom det fram en anledning till varför, det var julfest igår med jobbet och han hade glömt kläder (hur sjutton kan man glömma kläder!), han köpte både jeans, "fintröjja" och skärp, vart då undrade jag?, svaret blev "i affären som har allt... Stadium!"
Vi har nog lite olika uppfattningar jag och pappa om vad som räknas till allt..




I världens skönaste tröjja myser jag runt här hemma, till den har jag mina mystofflor såklart!

image1163

Kommentarer
Postat av: .:saba:.

Tack men jag har redan investerat i en paljettkjol :-)
*s*

Postat av: Sandra

Hahaha, pappor är sköna :)

2007-12-07 @ 12:39:43
Postat av: Kajsa

Jäklar vad porrig hemmadress ;)

2007-12-07 @ 12:58:37
Postat av: Anonym

Jag skulle gärna mysa med dig =)

2007-12-07 @ 20:52:06
Postat av: Johanna

saba: okej va synd, men det tåls att fråga! :)

Sandra: Eller hur! Man kan få sig några skratt ;)

Kajsa: Haha, tycker mer den ser bekväm ut ja :) Men visst, ett slimmat fodral kan väll ses annorlunda oxå!

Anonym: Jasså du, en anonym beundrare? ;)

2007-12-08 @ 11:54:04
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback