Årets

Blev utmanad att göra denna lista, så varför inte sammanfatta året med just en sådan!

Årets Låt Vilken ska jag välja, finns så många, men måste nog endå säga apologize med timbaland, la till och med in ett youtube klipp (med den låten) här på bloggen om jag inte minns fel?

Årets program
får väll nästan ta och säga Idol, följde sedan starten

Årets Bok Jag vet inte riktigt, har läst på tok för lite böcker. Läste i sommras hela serien med gossip girl och läste nu under julhegen ut boken, sushi för nybörjare, så det får väll bli dom!

Årets Film
The notebook, helt klart! Den har väl iof några år på nacken? men hos mig är det den bästa filmen jag sett det här året, och jag har sett många!

Årets Dricka
haha, skulle väll vara kul att säga någon kul drink, men kan ju inte namnet på en enda, så får väll säga té! Något jag druckigt väldigt mycket av under det här året.

Årets Plagg
Åh, vilken svår fråga. Min garderob uppdateras säkert varanan veckan om inte oftare, hur ska man kunna utese ett? Jag väljer nog pumpsen, en sommarplåga för mina stackars fötter, men så jädrans snyggt och sen väljer jag ett till (min lista jag bestämmer!) Kjolen, har inte varit en kjomänniska på flera år så just därför säger jag den nu när jag fastnat för den så mycket, lovely!

Årets Byxor
Strumpbyxor och leggings, helt klart! Kan man hitta ett bekvämare med sammtidigt så snyggt plagg att bära på benen? Har svårt att tro. Att säga på sig ett par jeans i nuläget skulle vara som att dra på sig ett par byxor gjorda av spikar. haha

Årets Sneakers öhm, använder så väldans sällan. Men har ett par som står i garderoben, så fär väll säga dom. Ett par vita reebok

Årets Klocka huh? vilken fråga, tror inte äns jag fatta den. Jag har iof en ny
klocka, med svart läderarmband, den är en snygg accesoar!

Årets Doft Gucci Envy Me (Johanna doften själv!) och så DKNY som jag fick av älsk förra julen.

Årets Smink jadu, antar att det blir rätt tråkigt om jag tar upp en mascara eller eyeliner, vilket oftast är det enda jag bär, men jag får väll säga solpudret från loreal som jag köpte för att använda under sommarn, men som passat min hudtyp nu även på vintern, användes senast idag! haha

Årets Blogg Min egen, tycker ni inte? Neda, men tycker det hänt så mycket med min blogg det senaste året speciellt angående mina besökare och det är jag jätteglad över. Men annars läser jag fortfarande Englas då och då som jag gjort sen flera år tillbaka

Årets Nyårslöften Brukar inte ha nyårslöften, men tänkte försöka komma på något både rimligt och vettigt till imorgonkväll. Löften är till för att hållas!

Jag utmanar alla er som kännde er roade åtminstone en gång under då ni läste listan!

Kommentarer
Postat av: Estelle

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback