Inreda

Kollade en annan blogg nyligen, fullt med inredning. Å vad jag älskar att inreda. Dock lite svårt när man bor hemma och bara har ett rum. Längtar verkligen tills man får egen lägenhet, iaf på den fronten.
Hur som helst så ska jag o Älsklingen inreda hans rum litegranna
bla. med de här sängen som ska stå mot hans bruna fondvägg.
Sängen finns på
Ikea och heter Ramberg
image400
Jättefin tycker jag, o kommer matcha perfa till hans annars väldigt vita rum.
Spegel ska komma på plats plus massa vita ramar som ska förgyllas med blandannat våran sommar tillsammans. 
Åh. blir så sugen på att göra om mitt rum helt oxå. tänk vad man skulle kunna göra!
Saknas en liten detalj i det projektet dock, nämligen pengar .. Aja. ser fram imot att fixa o dona hos Emil iaf :)
Kom på nu igen att jag lovat en läsare att visa mitt rum. Och det kommer.
Hur ser era rum ut? Är inredning viktigt för er?


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja! Man kan ju inte bo helt fult.

Postat av: Helena

Nej de vet jag inte :/ men snart hoppas jag! och inredning är viktigt för mig, de måste ju se snyggt ut :)

2007-08-22 @ 22:01:28
URL: http://helenaengstrom.blogg.se
Postat av: Sanna

Jag ska precis flytta hemiftån med min pojkvän och det är verkligen så himla kul och inreda och pyssla med allt och vi ska faktiskt ha just den där sängen i vårat sovrum =) så himla fin ju! Kram!

2007-08-23 @ 00:08:42
Postat av: ElinAlexi

Den sängen gillar jag mycket, färgen är riktigt nice! Jag älskar att inreda och tycker det är "viktigt" att ha det fint hemma så att man trivs, eftersom det är där man ska luta sig tillbaks o njuta...

2007-08-24 @ 18:38:16
URL: http://elinalexi.blogg.se/dreamland/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback