..

Tack ni som önskade mej lycka till igår, gick dit med en possitiv inställning. Och själva operationen gick bra.
Mådde dock dåligt efteråt, vilket är normalt o gör det fortfarande.

Natten var sämre. Tror inte en människa kan uppleva en värre natt. Tror jag aldrig mått så illa.
Aldrig haft så starka dunk i magen och framförallt aldrig sovit så lite. 8a på morgonen somna jag o vakna 9.
Det värsta och mest fruktansvärda o för att inte tala om oväntat hände inatt och jag hade ingen som helst makt att påverka eller ta tillbaka d. Har aldrig kännt mig så tom. Så tom så att tårarna tar slut nivet o varje gång man försöker blunda ser man bilder på ögonlocken så hemska bilder så du bara kan krama din pappas hand, din mammas arm och din kompis närvaro. Världen har stannat o jag vill inte återvända

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback