25 augusti

Nu bär det av till läkarhuset på odenplan.
Så här sitter jag osminkad o jävulskt hungrig!
Magen skriker verkligen efter mat.. Men icke. har inte äns druckit något. gick upp halv 10 satte mej vid datan o vipps va klockan 10 å då fick jag inte äns dricka.. men men
Drog bara på mig nått enkelt idag.
Eftersom min mobilkamera är så fruktansvärt dålig nu för tiden, fick jag ta lite närbilder
för detaljer.

image403

En osminkad trött johanna


Rynkad klänning över brösten


Söta fickor

♥  Bronsfärgade ballerinas med rosett, Sko punkten
♥  Svarta leggings, Gina
♥  Svart klänning, H&M
Får inte bära några smycken eller liknande. så blev en väldigt enkel outfit, om inte annat tråkig!

Bloggar mer om hur det gick när jag kommer hem, om jag inte är för trött eller mår dåligt efter narkosen.

Kramar/Johanna

Kommentarer
Postat av: jag :)

Hoppas att det går bra för dig! :)

2007-08-26 @ 00:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback