23/8

Knappt hunnit blogga idag. Men har hunnit med annat ! :)
Började med skolan, därefter gym. Kom hem runt halv 5 tror jag.
Älsklingen hjälpte mig med hjärtat, så nu e d loss, men va jädrans omständigt.
Grillat har vi ätit idag oxå. mums, med jättegod sallad. mozarella (så stavas det nog inte?)
Hur som helst super gott.
Sen fick jag ett ryck. Har ju varit i dom där banorna i snart en vecka nu. Inreda är orden som snurrar. Så gjorde om på alla hyllor på rummet. Mycket rykte. Men känns mycket bättre nu :)
Imorn blire jobba hemma. så då kanske jag hinner med lite mer bloggande, kanske lite foton på mitt rum eller liknande oxå. så kul o göra om, även om det inte sker så stora förändringar.
Har bäddat om med mitt nya påslakan oxå, Det vita ni vet. Så fint såå.
Sitter o dricker mitt kvällsté nu (Röd Chai), så snart blir det nanna kudden.

Sussa sött alla ni

Gonattkramar/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback