2/4

Idag träffade jag älsklingen, var en vecka sen sist!
Känndes jätte bra och mys. vi åkte en snabbis till jakan och köpte slingfärg,
behöver verkligen fräsha till håret nu, tänkte göra det nån gång innan torsdan
Blev en slink in på gina tricot när jag skulle byta en tröjja, men kom ut med ett antal plagg till
Hur gör man för att gå iväg från allt smått och gott egentligen?

Ligger i sängen och kollar på American Beauty,
men är jätte trött och vet inte om jag klarar vara uppe ända till 1 inatt =/ Hmsi
Imorgon ska jag ta en tidig buss ut te älsklingen, tänker inte låta mina lovdagar gå till spillo
Sen blir det dans på kvällen, hoppas vädret blir bättre än vädergubbarna säger!
Vill ha sol sol sol och värme värme värme :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback