Lördag


Igår blev det shopping som sakt med Patric, gick riktigt bra faktist, total föränring ;P haha. neda. Men vi hitta en hel del. (jeans,skjorta,skärp,V-ringad tröjja, tshirts) sen åkte vi hem till dom då resten av familjen + Sussanna och dom kom. Vi käkade och sånt, Lite mys med dom där traditionerna vi har :)

Idag vaknade jag hyffsat sent, och vädret förvånade än inte. Är så trött på det här skitregnet nu. Knappt så man vill gå ut längre.Käkade i alla fall mysig midda med familjen och Emma. Kött, tsatziki, klyftpotatis,sallad,vitlöksbröd. Mums :) Sen skjutsa pappa oss upp till centrum och hyrde film. Emil kom lite senare.  Blev filmkväll helt enkelt!

Imorgon är det söndag, men känns knappt som helgen börjat än =/ Jag har inte pluggat någonting. nästan så jag får ångest. har tok mycket nu. Orkar verkligen inte.
Får se vad som händer imorgon på den fronten. Känner jag mej själv rätt just nu, så kommer den där gnagande pressen i bakhuvet få fortsätta.

Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback