Ett vitt leende!

Nu bleker jag inte bara håret utan även tänderna. Vad ska det bli av mej? Skämt åsido. Kom nyss hem från tandläkaren, min blekningsskena var klar och tandläkaren har nu visat hur jag ska gå till väga. Man sover alltså med blekningen på natten. Det kan ta från 1 natt upp till 5 nätter att bleka dom beroende på vilket resultat man vill ha. Blir spännande!

Ska dock inte börja med det inatt, för då blir det partajj och gud vet hur jag skulle se ut i munnen imorgon då. Men på lördagkväll vågar jag nog prova.

IMGP7325

Har ni blekt tänderna någon gång? : )


Kommentarer
Postat av: Sara

Kan inte du dela med dig om vilka hårprodukter du använder? <3

2009-11-13 @ 15:14:10
Postat av: Linda

Vad kul, har ringt och bokat tid hos dom för att bleka tänderna. Du får visa resultatet sen!

Postat av: ShiShi

vad roligt. :)



Vad får du betala för tandblekningen?

2009-11-19 @ 09:53:31
Postat av: Johanna Gelinder

Shishi: 995 kr! Och då ingår ett avtryck så man får skena efter sina tänder och sen blekningen

2009-11-19 @ 10:34:50
URL: http://johannagelinder.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback