Volanger

Volanger är fint och gulligt och faller mig i smaken på det mesta. Nu syns det mycket med volang på även badkläder. Min vänn Jennifer hade en grymt snygg volangbikini på sig igår när vi sola, tror den kom från H&M. Den här från Lindex är inte fy skam heller, väldigt söt och färgen är pricken över i. Synd bara att överdelen (som vanligt) är slut i min storlek. Ingen beställning för min del alltså. Men kanske för er?

Bikiniöverdel Rosa
Bikinitrosa Rosa
149 kr för överdelen
 129 kr för underdelen

Kommentarer
Postat av: Passepartout

den där bikinin är verkligen fin!

Postat av: hannah

den stod jag och dreglade över igår. byxorna är dock lite onödigt klumpiga.

2009-05-27 @ 09:40:59
URL: http://hananah-hananah.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Den var jätte söt! volanger är jätte fint =) köpte den volangbikini från Victora Secret i helgen, helt underbar!

2009-05-28 @ 00:57:01
URL: http://ernheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback