relationship

Jag har fått många frågar angående mig och min pojkvänn, jag har svarat på dom flesta kommentarer men endå fortsätter folk fråga. Förhållanden är intressant eller hur? Därför tänkte jag en gång för alla berätta hur det ligger till. Jag och Emil har haft en paus ett tag, det har varit välbehövligt av personliga skäl men också för att vårat förhållande inte varit speciellt bra på sistone. Både han och jag måste fokusera på oss själva, speciellt jag. Men även tänka egenom hur vi egentligen vill ha det i ett förhållande. Ett förhållande ska vara stärkande och inte tvärtom. Tid från varandra kan vara väldigt bra, saknaden blir helt plötsligt en annan och man får tid till att längta. Men för er nyfikna så har vi börjat träffas lite igen, det känns bra men vi tar dagen som den kommer. No pressure


Kommentarer
Postat av: Passepartout

det låter som en smart sak.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback