Kunde inte motstå!

Nu är även jag med långklänning. Kunde inte motstå att köpa den, eller rättare sakt Emelie la undan den på sin lunch och Emil åkte sen och köpte den (stort tack till båda er!) Hade inte äns sett den själv i verkligheten, men fastnade redan efter att sett den på Anni bland andra.

Dock uppstod ganska snabbt ett problem som jag störde mig på, den var grymt tajt upptill, jag är ganska så liten runt om bortsett från brösten men inte äns lilla jag passade i 34an. Mamma och jag bestämde oss för att ha lite syjunta, men det var verkligen inte det lättaste, jag höll på att bli tokig när jag satt och försökte sprätta, det gick hål och såg verkligen illa ut. När mamma skulle sy den sen (hon är väldigt duktig!) så fick hon nästan panik och skrek, jag klarar inte det här! Det båda inte gott. Men hur som helst fick vi ihop den till slut så jag slipper nu att den klämmer, typisk sånn grejj man kan störa sig på fast man älskar plagget, och därav inte kan använda.

.


Men vad tycker ni nudå?
Hiss eller Diss?



 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Diss... :(

Men du passar i allt, du är så söt ändå! :D

Postat av: anna din barndomsvän

Jag brukar kolla in här ibland. Fan va snygg den där klänningen var på dig. Har, liksom du skrev innan, alltis tänkt att man måste vara lång för att ha spn klänning. Fel! Du passade jättebra i den. Kanske skaffar mig en själv också. Ha det så bra i Kroatien! Kram

2009-05-31 @ 13:28:30
Postat av: Jennifer

fin klänning! och härlig blogg!

2009-05-31 @ 22:31:24
URL: http://jeenlicious.blogg.se/
Postat av: Michelle [My life, my story, my words]

hiss! den var jätte fin på dig :D

2009-06-07 @ 22:10:56
URL: http://miiichellejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback