New book

En ny bok kommer om några dagar landa i min brevlåda. Känns skönt. Såg på Englas blogg idag att hon hade fått hem den och jag tyckte den lät som en riktig johannabok så fick bli en beställning från adlibris (så billigt och bra!). Att boken dessutom kommer på bio snart i Sverige känns bara ännu roligare. Då har man lite koll innan så kan man jämföra sen också. För er som har sömnproblem som jag så rekomenderar jag verkligen att läsa. Man får en helt annan sömn, och somnar oftast in snabbare än om zappar i timmar framför tvn.


Har ni läst den? Vad tyckte ni? (utan att avslöja för mycket bara!)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Never heard of it, but, her right toe is up on the foot, which is kind of funny(:

Postat av: Annika

Har läst den, riktigt bra :) bara illa ibland när man känner igen sig, men den har fått mig att tänka på ett annat & bättre sätt :)

2009-03-04 @ 12:47:19
Postat av: Sussie

Jag tyckte att den var sådär om jag ska vara ärlig.. alltså det är ingen roman, utan snarare en "faktabok" eller vad man ska säga.. de skriver olika stycken om olika saker, tex om sms, om dejter, om giftermål, det finns alltså inga huvudpersoner i boken... men samtidigt tyckte jag (som singel) att den var ganska rolig och jag tror många tjejer som faller för lite fel killar skulle behöva läsa den.. men som sagt ingen höjdarbok, men du kanske gillar den :)

2009-03-04 @ 13:26:32
URL: http://sussieoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback