Andra chansen

Ganska tråkigt på bloggfronten idag får jag börja med att säga, men jag fajjtas fortfarande med min jädrans förkylning och hosta så det finns inte så mycket energi till annat, heller inte inspiration tyvär. Blä, börjar bli aningen trött på det här. Ser dock att ni kikat in här lite endå vilket ger mig mer sug att blogga trots allt! Blev andra chansen hemma i tvsoffan för min del ikväll. Och dom som gick vidare var dessa två! Ganska otippat kände jag. Vad tyckte ni?

 

Caroline af Ugglas som jag för övrigt delat taxi med hem från tv4 huset och som även är mammas körledare, cool tjej! Men låten kändes väll ganska njaa i det här sammanhanget?

Sarah Dawn Finer, fin powerbalad men för mig känns det heller inte schlager, gillar nog mest låtarna med lite go(!) i endå, när det vankas eurovision song contest!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Har inte hört Carolines låt, men jag måste faktiskt erkänna att hon inte är särskilt vacker....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback