Back to sweden

Hellu alla brudar! och for all del alla killar!
Imorgon kommer jag hem, sa det ar jag back on track igen. Har i kroatien ar det inte Johanna och Emma som galler, utan Sweden ar varat namn. Helloo Sweden! We love Sweden! haha. Igar nar vi satt och at fruktsallad med glass och en vinare pa ballkongen, kom nagra tyskar forbi (som for ovrigt har levt rovare hela natterna har!) Dom drog med oss ut pa "Disco" Riktigt skona lirare alltsa, tror inte jag skrattat sa mycket at nagra sa otroligt roliga manniskor pa lange! Bara det att man pratar helt olika sprak och att engelskan blir lite flummig gor hela grejjen annu roligare! haha. Bilder kommer, i promise!

Vi hors imorn mina vanner, chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback