Så var man i ...

... Norrland! Här skiner solen men temperaturerna har gått ner. Men ska inte klaga, hörde det regnade i stockholm idag. Jag och mamma tog flyger upp till Piteå imorse för att träffa vänner och imorn är det även födelsedagsfest. Känns jätteskönt att äntligen få lite ledigt mitt i all flytt. Bara få koppla av, parta lite och umgås.

Ida som kom hem från peace and love för någon vecka sen har visat massa härliga bilder från några helger sen när hon även var och hälsade på mig i stockholm. Vi hade grillkväll, spelade och sjöng! Hur härligt är inte det? Älskart!







Kommentarer
Postat av: NATALIE

Är du i Piteå? :) Inte så långt ifrån mig då, lite mer norrut bara :P

Postat av: Johanna

NATALIE: Jamen visst är jag det :) Vart bor du då?

2009-07-03 @ 22:55:14
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback