Nu kan jag nog ...

... äntligen landa. Har sovit ynka två nätter i nya lägenheten pga semester hit och dit. Landet, norrland osv. Nu är vi hemma, nu är det dags att ta tag i allt igen. Känner ingen ork, vill bara vara ledig egentligen. Men det kommer bli bra, det vet jag. Så jäklans snygg ska den här lägenheten bli.

Helgen i sig har regnat oavbrutet uppe i Dalarna. Ibland undrar man alltså, inlandet kan inte vara så toppen att bo i. Tur att man bor i stockholm som åtminstone ligger lite på kusten. Vi hade dock jävligt kul endå, det där årliga flaket börjar bli lite tradition nästan. Party party för fulla muggar blev det iaf, och sen tältande i regn, kan ni tänka er, mej? Hur som helst är det väldigt skönt att vara hemma, i sängen, i storstan. Bilder kommer på lantlivet kan jag lova, och ni, jag har hunnit med att shoppa en hel del!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tjodilodi :) Jag kommer att fara in till stan på tisdag.. :) Kom in på msn om du är vid datan!

2009-07-12 @ 19:22:49
Postat av: E

Norrland! Vi är från Östersund. Var har du varit?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback