Vår/sommar 09!

Har gått och småiriterat mig på H&M i några dagar nu. Var nämligen en kofta som jag nästan dog för när den dök upp på rean innan jul. Klickade hem den direkt med blandannat lite andra basplagg som var välbehövliga. Men vad händer då? Jo jag får ett brev, i januari(!), i brevlådan måste jag understryka inget tekniskt här inte då jag till och med beställde online, nej nej i brevlådan sisodär 3 veckor efter. Yes tänkte jag, mitt paket har kommit, men icke "ALLA VAROR DU BESTÄLLT ÄR SLUTSÅLDA" hur tusan kan man säga att dom är slutsålda när alla var i lager när jag beställde. Åh.. så har man gått sådär fjolligt och längat efter ett paket, kollat bland alla paket på jobbet (vi sköter all post på ica också för er som undrar) men men. Pappa tyckte jag skulle bojkotta H&M totalt! Han trodde jag skulle klara det sisodär en vecka...

Men men, strunt i H&M ett tag nu, nyss damp nämligen Laredoutes och Ellos tjocka vårkatalog ner i brevlådan, tjoho! Och vet ni vad jag fastna för mest? Ni kan säger gissa, alla skor! Jösses, sandaler, pumps, remmar hit och dit, hjälp va snyggt! Vet inte hur jag ska klara av våran och sommaren utan att drunkna i alla skönheter att ha på fötterna.. Det återstår att se.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Händer mig exakt samma sak fast på stylebystars.se och jag blev så arg!

Postat av: Malin

det hände precis samma sak för mig i sommras. det var ett par skor då och jag beställde dom när det äntligen fanns inne på lager i min storlek. efter ett tag fick jag hem ett brev där det stod att dom va slutsålda. då ringde jag till hms kundservise. och frågade hur det låg till. då sa dom : nej men dom ligger här och väntar på att bli skickade till dig.... men inget hände. senare fick jag ett till brev där det stog samma sak som förra! jag blev så arg! och jag fick aldrig skorna. men som tyr var hittade jag dom i en hm butik någon månad senare :)

2009-01-08 @ 21:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback