Tisdag 13/1-09

Humör: Helt okej, men ser jag framåt under dagen känns det lite tungt asså...
Gjort: Vaknade när klockan ringde och sen dess har jag suttit här, verkar vara något fel min dator den har blivit sjukt seg, bara sådär!
Planer: Äta frukost med mamma sen ska vi till solna och vaccinera oss, hjälp! Ni som känner mig vet, men ni som inte vet, jag är totalt j*vla spruträdd! Har svimmat av det och gör jag inte det så går det inte äns ibland att ta den för att jag spänner mig så mycket. blää, men resan, jag måste tänka på den underbara resan!
Ser på: skärmen.
Lyssnar på: Datorn som tänker så det knakar
Läser: Försöker läsa bloggar, har än så länge lyckats läsa två ...
Dricker: Har inte druckit än idag, men lär ju bli vatten!
Äter: Hm, blir nog macka och kokt ägg
Bästa: Att jag åker till egypten om 10 dagar.
Sämsta: Attt jag är förkyld och att jag jobbar på sega posten =/
Väder: Grått vinterväder, men snart så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback