om 4 timmar..

.. ska jag gå upp igen. Därför vore det bra om jag gick och la mej. Men jag har packnojja, jag kommer säkert glömma något! Det sista packas alltid innan man åker, som neccesär och så men endå. Det är alltid något man kommer på i sista sekund. Ganska lite bloggning idag men har jobbat till 8 sen vare packning som gällde. Sa hejdå till mina bästa kompisar och så har pojkvänn varit här och kramat om mig. Jag tycker fortfarande det känns lite overkligt? Inte alls sådär som att jag kommer sitta på ett plan om 7 timmar.

Men vet ni, jag ska blogga för er där nere, det ska jag! Så kika in här då och då iaf, hoppas det funkar att lägga in bilder där, vore ju toppen faktiskt.

Hur klycshigt det än låter så kommer jag sakna er också, bye bye! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback