Halsningar fran egypten!

Hej pa er!
Har varit har en dag nu och vet ni, jag fryser! Igar eftermidda nar vi kom var det jattevarmt och fint men va ju eftermidda da. Ar ju inte sa maga soltimmar pa dagarna nu men idag har det varit kallt. Vi forsokte sola men sluta med att jag lag inlindad i handuken. Bla, vi far verkligen hoppas pa battre vader kommande dagar. Burr burr. Inga varma klader har vi med oss heller! Soldis har det varit med det ar blasten som ar problemet. Laste nu pa vadersida pa internett om stralande sol resten av veckan och 26 grader, skumt tankte jag. Kollade dock dar det stog "vader just nu " ockso o fick dar svaret, 17 grader och sandstorm! Tyckte val att det varit dimigt och valdigt blasigt! 95% av egypeten ar ju oknen so inte sa konstigt kanske iof men dalig tajming for varan del.

Nog om det, dom possitiva nyheterna, hotellet ar superlyxigt, 4 stjarnigt hos ving men 5stjarngt har. Hotellomradet ar sa stort so vi far anvanda karta i borjan. 3 bufferestauranger har vi varav en ar sa stor att det tar flera timmar att valja mat. otroligt lyxigt! Rummet ar hogt i tak med sanghimmel och valdigt stor balkong. Pa balkongen solade vi i diset och sandstormen idag dar var det iaf vindstulla sa gott som.

Bilder kommer imorgon da jag forthoppningsvis har tagit lite fina solbilder!
Nu blir det upp till hotellrumett och mysa ner sig med en bok, vi ar proppmatta efter middagen och aningen yra i huvvet da vi rokte vattenpipa idag pa ett caf'e; Tydligen valdigt vanligt dar, vi gjorde det pa en guidetur!

Pussar och kramar fran mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback