express!

Jag och mamma gjorde en beställning igår från Ellos, köpte ytterst lite bara det "viktigaste". Mamma ville ha bikini till resan så vi beställde med expresspaket så det garanterat kommer fram innan vi åker, och jag köpte .... ?
Jag tror ni har era aningar!


Ett par gladiatorsandaler såklart! Hello, jag ska ju till egypten! ;) Nu är det bara til att hoppas att dom passar, beställa skor är bland det svåraste som finns, och därför så...


.... beställde jag ett par till! haha. Ett par enkla vita tygskor till billig penning. Vita tygskor är verkligen säsongsskor och mina har blivit så skitiga och danna då jag jobbat i dom på ica.


Fina och nätta ska det vara!

Hoppas paketet kommer redan imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Fina skor! Tygskorna såg riktigt perfekta ut, nätta och fina precis som det ska vara :)

Postat av: matilda

vad kostade tygskorna? :)

2009-01-15 @ 14:39:48
Postat av: Frida

Jag älskar tygskor. Går runt i mina nästan året om! haha

2009-01-15 @ 14:51:02
URL: http://coolafrida.devote.se
Postat av: Johanna

Matilda: Dom kosta 149kr :)

2009-01-15 @ 14:58:06
URL: http://johannagelinder.se
Postat av: Anonym

nu kanske jag låter dum här men är tygskorna sådana skor man bara stoppar ner foten i eller är det en rosett på insidan? eller hur funkar det? :)

2009-01-15 @ 16:24:22
Postat av: Johanna

anonym: Det är så man knyter på insidan där :)

2009-01-16 @ 09:26:45
URL: http://johannagelinder.se
Postat av: Anonym

Jag funderar på att köpa sånna vita tygskor men jag har aldrig köpt skor över internet förut och jag funderar på hur storlekarna är. Jag har ganska små och smala fötter och är nog en 37:a. När jag kollar i storleksguiden så är jag precis mellan 36 och 37. Man vill ju att tygskorna ska sitta ganska tajt och sedan töja ut sig efter foten. Vad tycker du jag ska satsa på? Är dem små i storlekarna? Tacksam för svar :)

2009-01-23 @ 22:57:40
Postat av: Johanna

anonym: Jag har också små och smala fötter men jag tyckte dom satt bra, kunde varit lite smalare för mig men dom passade bra endå tycker jag :) Jag tog 36 som jag brukar ha och det blev bra!

Lycka till! kram :)

2009-02-01 @ 16:25:33
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback