Utmanad

Jag blev utmanad av en läsare att göra en utmaning som går till såhär:

Man går in i sina bilder, går till mapp nummer 6, väljer bild nummer 6 och så visar man upp den.
Rätt kul tycker jag då dom flesta av oss bloggare (säkert många andra också) har datorer som kryllar av bilder varav man ofta glömmer bort allt man har, så here we go!



En bild från i somras tror jag, inte kan det varit sommaren dessför innan. nä, somras måste det va! Gu så härligt med brillorna på och favvoglassen sandwich i handen. Påväg till busshållplatsen ser det ut som med busskortet i högsta hugg. Åh, jag vill ha sommar nu ju!

Jag utmanar alla som känner sig manade! ;)

Kommentarer
Postat av: JUNE

Ha en fin dag! Love your blog.

Postat av: fanny

Nu vart man ju väldigt sugen på sandwich-glass! =)

2009-02-09 @ 19:04:23
URL: http://fjanty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback