Jag hade en sån ...

... mysig alla ♥ dag, trots allt. Var nämligen så att Emil jobbade från öppning till 6, jag började klockan 4 och jobbade till stängning, halv 10 ungefär. Inte vidare värst kul direkt. Men vad gör man. Innan jag åkte ställde jag i ordning med ungefär 10 rosa och lila ljus i mitt rum och när älsk hade hämtat mig på jobbet och vi kom hem hade han ställt fram vindruvor, godis, cider och ett litet paket. Så himla mysigt blev det. Lovely! :) Vi kollade mello, gosade och åt skagenmackor. Nu har dock både jag och Emil öppningen idag... Vi är svintrötta!




Hoppas ni får en härlig och lugn söndag mina läsare, precis som det ska vara!
(jag längtar redan hem, trots att jag inte åkt till jobbet än..)

Kommentarer
Postat av: M

Vad var det i paketet? :)

2009-02-15 @ 12:39:34
Postat av: Manuela

Hej Johanna!!

Verkar som om du hade det jätte mysigt igår lite tråkigt dock att ni båda var tvunga att öppna idag :P

Vad blev det för present för din emil? :)

Postat av: Manuela

Jag läser det varje dag nästan juuu!! :D

Vad gulliiiiga ni är, härligt att ni håller ihop fortfarande och att det fortsätter så livet ut!

Hoppas få se bilden på klänningen snart!

2009-02-15 @ 17:23:03
URL: http://www.metrobloggen.se/manueliita

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback