En kväll på söder

Jag känner att jag har endel outfits att ta igen, jag fotar och fotar i förbifarten men ibland räcker inte tiden till för att hinna lägga in, redigera och publicera. Hur som helst hade jag en jättehärlig kväll i torsdags på söder. Började kvällen upp på Götgatan 15, på B A U E R. Riktigt mysigt ställe. För att sedan strosa vidare ner på Gatan, till Göta lejon där det blev härlig musikal premiär av Buddy Holly.
Och kvällen till ära bar jag detta!



♥ Kavaj, H&M
♥ Marinblå randig klänning, Vila
♥Strumpisar, Åhléns
♥ Boots, Din sko
+ Pälsjackan från H&M young såklart!

Kommentarer
Postat av: christina

Really great blog!

You are so beautiful!!Will follow your blog on bloglovin;)

Postat av: Popruta

Jag verkligen älskar din klänning från VILA! Blir så arg att vi inte har någon återförsäljare häromkring där jag bor (Västerås) muttrar en aning

2009-02-15 @ 02:05:21
URL: http://popruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback