girls night out

Igår blev det utgång efter jobbet. Slutade halv tio och gick därefter hem till Emmy för att föra lite. Väldigt mysig liten lägenhet hon och pojken har. Vin och drinkar blev det, vi drog senare vidare för att möta upp födelsedagsbarnet Jennifer på Collage och säkert tiotal tjejer till. Hur roligt som helst! Har verkligen saknat min jennifer. Later drog jag Emmy och Emma (ica girlsen) vidare för att möta upp några till från ny ICA gänget på magenta. Det är rätt kul endå, hur man på så kort tid lärt känna så många på nya jobbet, jag gillar gänget och stämningen som fan!



Lyckad kväll med andra ord, och vi tog endel pics dessutom, men glömde kameran i Emmys väska.
Outfit kommer senare. Nu måste jag kurera mig så jag orkar jobba ikväll.

kram mina vänner!

Kommentarer
Postat av: cissi

okej, det är okej = )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback