Favoriten

Har ju helt glömt att visa för er. En försenad 20-års present damp ner i brevlådan för någon vecka sen, eller rättare sakt en avi från Smartasaker.se Har ni shoppat där förut? Dom har endel riktigt roliga grejjer såg jag när jag spanade in hemsidan. Hur som helst innehöll paketet den här såkalade "Knäbrickan" Hur perfekt som helst!

  • När du vill äta i sängen eller soffan
  • För laptoppen i knät eller sängen


  •  

    Och eftersom jag ständigt sitter med laptopen i sängen eller soffan så var ju den här perfekt! Jag pajjar inte skärmen så den ligger snett eller liknande och dessutom leder den bort värmen och strålningen så den inte kommer ner i benen. Att jag också använt den till att käka lite framför tvn med är väl en annan sak.

    Men til alla er som använder laptop, stort tips! :)


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback