Vireberg


Jag vet att många av er redan haft era aningar, och jag tror att jag medvetet har dragit lite på det med tanke på allt nytt som kommer förändras. Jag vet att jag behöver en förändring, kanske till och med flera. Var där senast i helgen och det känns bra, jag tror det kommer bli rätt. Flytten till Vireberg

Vireberg tillhör solna, men ligger ungefär i mitten av solna och sundbyberg om ni frågar mig. Ni som vet vart solna buisnesspark ligger så är det väldigt nära där. 10 minuters promenad till sundbyberg station 10 minuter till solna centrum. Flytten kommer äga rum i mitten av sommaren, innan dess blir det renovering av lägenheten och massa annat. Saker ska slängas då man samlat på sig en hel del under 20 år, plus att vi får mindre yta att bo på helt klart. Med pirr i magen ser jag endå fram emot det väldigt mycket, kanske är det vad jag behöver, en ny start.

Kommentarer
Postat av: johanna

dagens outfit idag i min blogg. säg vad du tycker!

Postat av: Anonym

vad är de som du mår så dåligt över? :(

2009-04-28 @ 23:19:25
Postat av: Passepartout

vad skönt med en ny start, det kommer nog bli super.

2009-04-29 @ 07:38:03
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Johanna

anonym: Vet inte om jag kommer kunna svara på din fråga så bra utan att lämna ut mig själv helt. Mycket har att göra med mig och min pojkvänn, saker som jag gått egenom som lagts på hög och helt enkelt gjort att jag till slut inte orka mer. Jag har dock fått hjälp med det nu och hoppas bara att allt ska bli bättre, steg ett är att tänka bara på mig själv och göra det som jag mår bra av och blir glad av :)



Passepartout: ja, jag hoppas det :) Lite pirrigt men gu va kul att komma in mot staden!

2009-04-29 @ 10:28:23
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback