först till kvarn

Det rensas för fullt här hemma, av olika skäl. Istället för att slänga eller helt enkelt spara som jag brukar göra så tänkte jag ge er chansen. I bagen ligger 10 plagg, några lite äldre, några helt oanvända osv. Kläderna passar den som har XS-S. Vissa av plaggen är några som legat uppe på bloppisen andra är sånt som jag bestämt mig för att göra mej av med helt enkelt. För 200 kr (inklusive frakt!) Är alla tio plaggen dina!

Först till kvarn är det som gäller,
skriv en kommentar i kommentarfältet eller maila mig på
[email protected]

Kommentarer
Postat av: andrea&elin

kan du inte visa kläderna! :D

Postat av: Anonym

ska ni flytta eller? =)

2009-04-21 @ 17:27:48
Postat av: Maddis

Åh vad spännande, kan du inte berätta vad det är i den =)

2009-04-21 @ 17:42:39
URL: http://kristalklar.blogg.se/
Postat av: Emilia

Kan du inte visa vad det är för saker i? :) Eller är det ALLA saker på bloppisen?

2009-04-21 @ 20:01:10
URL: http://lifeofteen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Alla: När jag valde det låga priset 200kr som egentligen inte är märkvart mycket för 10 plagg så gjorde jag det mest för att man kanske inte är villig att lägga ut hur mycket som helst när man inte riktigt vet vad som döljer sej där i. Tänkte det lite mer som en överaskning, hittar man två plagg där i som man fastnar för är ju bara det värt 200kr om man tänker på inköpspris, sen om man gillar allt, då är det ju en riktig bonus! Men visst, jag förstår självklart om ni är nyfikna och vill veta. Jag ska fundera på det så kanske jag visar upp det senare! :)

Annars om ni är intresserade maila mig på: [email protected]



kram på er!

2009-04-22 @ 07:54:38
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback