Mood - ultrablond

Som jag nämnt tidigare är det snart dags för slingning av utväxten igen. Jag hade ju tänkt färga håret blont istället för att bleka, för att slippa slita så mycket på det! Så jag gick till Åhléns och prata med en tjej men vi kom båda fram till att ska håret bli så pass just som jag har så finns det ingen hårfärg som kan göra det så ljust utan blekningsmedel i. Alltså behöver det blekas.

Hade tänkt testa den som en läsare tippsade om från Schwarzkopf, silver någonting. Verkar faktist bra! Men när jag stod inne på ICA idag och kolla på prislappen så sa det faktist nej (då jag max har 100 spänn på kontot, kan för övrigt inte äns kolla upp det, har e-legitimation och den fanns på min andra dator!) Emil pekade då på Jane Helen moods ultrablond som han vet att jag använt en gång förut och sa äsh ta den igen, jag betalar, gulligt va? fattiglappen själv är man! ;)





Translation
I bought this for my hair today.

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha ja det var roligt :D

När man går in på sidan så ska man klicka på start here.

Efter det på Partner högst upp.

Skip

Sedan laddar man upp en bild

Sedan skip igen

Upload your partners photo

och sedan väljer man ram och namn osv :) hoppas min lilla miniguide funkade. haha ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback