vilken dag....

Hej på er!
Bloggen har gapat tomt  idag. Vet inte vart jag ska börja,  men har iaf jobbat i 9 timmar nu. Dagen började med stress på morgonkvisten, tänkte varva ner med en kopp Té, men vad gör man inte då? Jo spiller kokhett té över mig själv och ännu värre, över datorn! Datamusen pajjade men jag hoppas att tangentbordet funkar och att det inte kom för mycket på högtalarna. suck. Först pajjar bärbara och sen det här. Jag har verkligen otur när det gäller teknikprylar. 

Sitter nu hemma hos
Johanna med bärbara i sängen, om jag sknar min laptop nu, oja! 

 Tomten, jag önskar mig en rosa lapotop :)




Translation
have been at work all day long. Right now I'm at Johannas place with her laptop in my knee. Santa, I want a pink laptop this year!

Kommentarer
Postat av: Jen

Vill du vinna ett trendigt peace armband? checka in tävlings-reglerna hos mig! KRAAM! :)

Postat av: Natalie

Jag har en rosa bärbar :)

2008-10-09 @ 07:15:27
URL: http://naataali.blogg.se/
Postat av: kaka

Nä, köp en macbook och välj färg själv med hjälp av tunn plastfilm. Så slipper du sunk windows.

2008-10-09 @ 21:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback