Grönt chai


Häromdagen köpte jag ett nytt té. Man blir extra sugen nu när det närmar sig riktiga vintertider, att sitta med något té att värma sig med. Så varför inte ett nyttigt? Jag har druckigt mycket rött chaité förut men eftersom grönt té är lika nyttigt som rött så tänkte jag testa den här sorten också. Grönt chai är ett koffeinfritt te med kardemumma, kanel, ingefära, stjärnanis, svartpeppar och muskot.

Finns så många olika bra téer bland andra sånna som gör det lättare och somna, lugnande téer och även många som är bra för magen som jag brukar dricka. Det här chaitét innehåller mycket antioxidanter och är bra i förylningstider då det är lite kryddigt, absolut värt att prova!


Translation
I bought this green chai tea and I think that it's brilliant to drink some time at this time of the year.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback