Slingning på G

Idag köpte jag slingblekning, desvärre är det tid för det nu (sliter satans på håret) men vad gör man inte, våran studentskiva är på onsdag och hela kommande helg består av dansuppvisningar och inte är det någon hitt att se ut som en råtta i utväxten. Jag har fått tips att använda mig av Jane Helen Mood ultrablond, som slingblekning. Har alltid förut kört på H&M's men den här ska tydligen funka super, och som fattig student var ju priset prima!

image1994
Någon av er som använt denna?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra dag:)

Postat av: Michelle

Hej! Jätte fin blogg du har :) kika gärna in på min om du skulle vilja! skriv gärna en rad så vore jag jätte tacksam :)

2008-05-02 @ 22:12:15
URL: http://michelleewegert.blogg.se
Postat av: Michelle

Tack själv, fortsätt gärna läsa min blogg! Jag kommer iaf läsa vidare i din :) kram!

2008-05-03 @ 00:34:04
URL: http://michelleewegert.blogg.se
Postat av: Anonym

hej!
Måste bara varna dig för att Jane hellens produkter är billiga..och INTE bra, de sliter på håret mer än vanliga hårproudkter gör..man får en JÄTTEtorr känsla efteråt och det känns osm att håret ska åka av...det är JÄTTEtorrt..bättre o använda sig av loreals ..men som sgat det är individullet.

=)

2008-05-03 @ 11:36:53
Postat av: Johanna

Anonym: jomen precis, jag tänkte ge det en chans då jag har en vänn som tycker blonderingen är jättebra + att jag kollat massa forum och nästan alla som slingar blont rekomenderar den produkten. Men som du säger är det ju individuellt, så vi får väll se hur det funkar på mig! Alla belkningar torkar ju som sakt ut, och jag har ju redan ganska torrt hår, men men. Tack för varningen iaf ;)

2008-05-03 @ 12:05:05
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: Julia

jag blonderade mitt hår i slingor med deras produkter och tyckte det blev jätte bra! det blev ett naturligt resultat och mitt hår blev inte alls så slitet, när jag senare slingfade mitt hår med garniers produkter så tyckte jag inte det blev så stor skilnad, alltså andvänd Jane hellens produkter!

2008-05-04 @ 13:32:42
Postat av: Johanna

Julia: Precis, det är vad jag har hört också, att den här ger resultat bättre än andra produkter som det ibland inte syns speciellt mycket med, hade tänkt slinga håret ikväll faktist! Får hoppas på ett bra resultat.

Tack för kommentaren :)

2008-05-04 @ 14:10:02
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback