respons för mödan

Postat av: anonym

Du får ALDRIG lägga ned din blogg, den räddar mig i alla lägen, på morgonen, till fester, tillställningar, ja you name it. jag håller mig uppdaterad varje dag,e lite dålig på att kommentera men det handlar nog mest om att jag alltid stressar. ska bli bättre på det:) jag älskar din blogg och jag vet inte vad jag skulle göra utan den, ge inte upp:)
puss och kram/izabella


Det är  för ord som izabellas som jag bloggar. Det är sånt här jag vil höra från er i gengäld mot att jag skriver till er. Jag bloggar för att jag tycker om det, men min största anledningen är för att jag vill inspirera er. Hela bloggvärlden tycker jag gör detta i gengäld mot varandra. Vi ger och tar helt enkelt. Izabella skrev även att hon inte kommenterar så mycket för att hon inte har tid och alltid stressar. Det är precis så jag är som person också, jag stressar konstant och ännumer nu inför studenten och alla skolarbeten som ska bli klara. Trots det låter jag nästan alltid bloggen gå före konstigt nog.


En liten tankeställare bara,
jag uppskattar era ord med än ni kan ana...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med verkligen :) Tittar ständigt in i din blogg. Din blogg är mycket bättre än vad vissa kända bloggar är. du är så jordnära o du kommer alltid med bra tips. I wish you good luck :D

2008-05-19 @ 23:35:27
Postat av: Peggy,

Gulligt!

Postat av: Jennifer

awww :) söt hon är. du vet att jag älskar din blogg jag med. puss på dig gumman

2008-05-20 @ 10:22:35
URL: http://jenniferochsara.blogg.se/
Postat av: sofia w

jag läser din blogg varje dag och är jätte dålig på att komenterar för jag vetinte rikigt vad man ska komentera alltid :)

2008-05-20 @ 14:42:40
URL: http://sofiadubbelv.blogg.se/
Postat av: Johanna

anonym: tack vännen, det blev dagens fina för mig! Jag tror att anledningen är att jag vill inte ligga på ytan trots att det är en modeblogg. Jag vill att ni ska få veta vem jag är också å endel av mitt liv. Hur ska det annars bli intressant när det kryllar av modebloggar! Dock skulle det underlätta om man kunde tjäna en slant eller två på det. Men jag skulle aldrig förändra min blogg för det.



Tack så mycket för dina fina ord, dom glädjer mig! :)

puss och kram





Peggy: Ja visst är det fint med fina människor :)





Jennifer: Jag vet! hihi, tack för att du ofta pushar mig till att fortsätta :)



sofia w: Neh det är klart, tykker man att det är ointressant och inte har nått att säga så måste man ju inte, men alla ord uppskattas iaf, du kommenterade ju nu! tack :)

2008-05-20 @ 19:14:51
URL: http://johannnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback