Mina presenter

Lovade ju er att visa upp lite av det jag fick i present när jag fyllde år



Detta fick jag av Mamma och Pappa


Presentkort på Gina såklart


En "kotte-lampa" som jag hade önskat mig





Denna stog i badrummet på morgonen brevid pappas
gratulation



Mitt efterlängtade stativ till min systemkamera (pentax k100D),
som jag också hade önskat mig!
Nu kan jag ta dom perfekta outfitsbilderna kan jag lova ;)


finfina rosor :)


Bio-presentkort. Önskar mig detta varje jul och födelsedag.
Perfekt att kunna gå på bio utan att lägga ut för mycket egna pengar!


Detta fick jag av Lillesyster





Ett urgulligt blommig linne



Två par söta hotpants


Av Emils Föräldrar fick jag:


Parfym och bodylotion :)


Av mina gulliga tjejkompisar




Ett tunika/linne i mina färger svart och vitt!


Av Farmor och Farfar fick jag:


Pengar! Vilket verkligen behövs just nu. Och så fick jag ett jättefint ljus
föreställande en ros som ändrar färg när man eldar det!

Kommentarer
Postat av: alec

vad fick du av emil då?

Postat av: Emma

åh, vad fina saker. du verkar haft en jättemysig födelsedag.

kram

2008-05-12 @ 13:46:13
URL: http://redlipgloss.blogg.se/
Postat av: Johanna

alec: visste att den frågan skulle komma :) Hade tänkt visa upp det i ett eget inlägg, den som väntar får se! ;) kram på dig



Emma: Jah, det var mysigt faktist :) Kram på dig o ha en bra dag!

2008-05-12 @ 15:06:46
URL: http://johannnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback