Låt mig vinna

Modefeber.se lottar nu ut två exemplar av succén i storlek 34.
Jag har trånat efter denna enda sen jag köpte min i svart. Den passar perfekt!



Motivering: Jag älskar axelbandslösa klänningar, men kan sällan ha dom då jag är så liten. Denna klänning köpte jag i svart för några månader sen och den passa som handen i handsken. När jag sedan såg att den skulle komma ut i blommigt blev jag nästan galen. Jag måste ha den var min reaktion. Självklart tog den slut så fort den kom ut V.21 och besviken som man är fick man klara sig utan helt enkelt. Men tänk om jag inte klarar mig då? (skämt åsido)
Jag skulle bli otroligt varm i hjärtat av att vinna!

Kommentarer
Postat av: Sejuti

Hej Johanna,

klänningarna kom ut igen här om dagen. flera stycken. jag fick tag på en =). Jag är också kort som dig så den sitter perfekt. den kom ut även i bara lila så jag köpte den också.

Om du verkligen vill ha den kolla in Phillipas mode blogg.

2008-05-24 @ 17:50:36
Postat av: Sejuti

Hej igen..

hoppas du vinner eller får tag på den...skulle vara jättefin på dig =)

2008-05-24 @ 17:52:19
Postat av: Johanna

Sejuti: Gjorde dom, i vilken butik såg du flest av dom? :) Ja, dom sitter verkligen bra. Vill så gärna ha en! tack så mycket

Postat av: Sejuti

Eftersom du är så söt så har jag precis mailat min kompis i USA om hon kan titta efter klänningen. Du har väl st 34 eller 36? Hon kommer hem nu på tisdag.

hoppas hon hinner leta =)

Jag bor ju i uppsala så jag hittade den här men det tog slut på en dag.

men har läst i andra bloggar att det även kommit ut fler isthlm.

Såg i bloggen mailincecilia ha en som hon inte tänkte ha kvar. du kanske kan fråga henne.

Du har en jätte bra blogg..=)





2008-05-24 @ 19:14:16
Postat av: Johanna

Sejuti: Va gullig du är :) Jag har 34a ja, har ju sett endel som lottat ut 36or men det kan jag tyvär inte ha. Därför hoppas jag mycket på den här tävlingen också! Söta du, kram på dig! och tack så mycket :)

2008-05-24 @ 22:23:15
URL: http://johannnaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

För ett par dagar sedan fanns det flera stycker på drottninggatan.

2008-05-25 @ 20:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback