Sol i stockholm

Idag har det varit en solig dag, dock kanske itne så varm men jag kännde mig endå helt fel klädd i min stora pluffsig vinterjacka, man kan lätt bli lurad att det är varmare än det är och tvärtom. Det blev iaf city idag igen, hade några ärenden jag och mina kompisar, blev inget köpt till mig förutom min dagliga handkräm (som jag för övrigt inte klarar mig utan!)

Jag funderar på att sätta ett köpstopp snart? Har aldrig gjort det förr men tror det skulle behövas, kanske bara några veckor eller åtminstone en? Brukar ni sätta köpstopp?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag har precis satt ett köpstopp :)

Postat av: Emma

åh okej tack så mycket :) jag får nog beställa, lite långt till sthlm från mig ;> söt blogg!

2008-03-27 @ 21:50:57
URL: http://emstaar.blogg.se
Postat av: Nathalie

Jag har precis satt mitt eftersom jag måste spara pengar till en resa i sommar, men jag kan säga att jag lider av det!

2008-03-28 @ 01:55:03
URL: http://nathjartanic.blogg.se
Postat av: Matilda

Är den handkrämen bra och vart finns den att köpa? :)

2008-03-29 @ 00:41:05
Postat av: Johanna

Matilda: Jag gillar den jättemycket då jag har väldigt svaga naglar o slitna nagelband också, den här handkrämen är till för både naglar o händer. Den finns att köpa i storpack på säkert många mataffärer o sånt, men jag ville ha en liten att han i väskan o så också. Min kommer från Cubus och kostar 30kr :)

2008-03-29 @ 12:49:10
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback