Måndgstrött

Tänk att det räcker med en skoldag så är man trött igen..  men jag sov faktist väldigt dåligt inatt, fem vaknade jag imorse o insåg att jag inte skulle upp än å sen ringde den vid 7 då jag skulle upp och det var en pers verkligen. Hur som helst är det sååå skönt att arb.säk provet är ur världen, satt i 2 o en halv timme tror jag, skrivkramp som bara den. Att slänga bort den där boken i lådan var som rena befrielsen, en till kurs över, yes

Juste jag måste bara nämna wallander igår, fy tusan vad läskig den var! kännde som en riktig skräckis, men bra var den :) Ikväll händer inte mycket speciellt här hemma, älsklingen kommer hit om ett tag tror jag, så det blir  mys på schemat ikväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra. <3

Ja! Bästa Wallandern jag sett! Läskig hela vägen igenom..

2008-03-10 @ 18:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback