H&M paket

Som gissat och väntat var det ett H&M-paket som hämtades på posten.
För min del blev det bara underkläder/sovplagg.


Min beställning
image1725
Bh, 129:-
Trosor, 59:-
Båda är grå och vit randiga med en söt spets, ursköna i kvalitén dessutom!



image1726
Det här söta och mjuka nattlinnet kunde jag inte motstå när jag gjorde min beställning. Att sova i söta och fina sovkläder borde man faktist unna sig oftare :) Detta kostade 149:-




Emils beställning
image1727
Hur charmig får man bli? Glassiga glajjer, 79,50:- (tror jag)


image1728
Grått ribbat linne 49:-


Som en "bonus" för att man köpte över ett visst belopp
fick man även någon slags träningsbyxa med linne till.

Linnet tror jag dock blir väldigt användbart som baslinne, satt som en smäck!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Yes, till den 24e tror jag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback