Utspring! (del1)

Vilken härlig känsla det var att springa ut, jag var helt skakig i kroppen men lycklig!


Den absolut skönaste bilden måste vara denna på mig och Emma när vi kommer springande!


Puss och studentkram av älsklingen


Kram av Sussie


Ännu mer kramar


Glada jag!


Jag och bäste vänn med våra plakat!
(dom valde mig som pippi, älskade att klä ut mig som liten!)



Jag och min söta kussin Andreas



Jag har världens finaste pojkvänn



Lycka



coolare grabb får man leta efter!



farfar min




Mamma o Jag







Kommentarer
Postat av: emma

dt syns ju helt tydligt att du har haft dt kul :) , vilken linjen läste du ??

2008-06-04 @ 22:07:00
Postat av: Johanna Gelinder

emma: Ja absolut, det var underbart verkligen :) Jag gick Medieprogrammet

Postat av: Caroline

åh va kul med studenten :D

2008-06-05 @ 09:52:39
URL: http://carolinenordens.blogg.se/
Postat av: jossefiin

Vilka sköna och härliga bilder!

Du var verkligen jättefin! :)

2008-06-05 @ 12:23:09
Postat av: Jenn

Åh så kul! grattis! :D

2008-06-05 @ 14:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback