Min morgon

Vet ni vad jag sysslat med hela morgnonen medans älskling ligger och slumrar fortfarande. Läst körkortsteori och kört programet på datorn.. Tusan va mycket grejjer det är man ska kunna alltså, jag blir helt snurrig. Stressad om inte annat då jag troligtvis ska göra skrivningen redan i nästa vecka. Men ingen press intalar jag mig man kan alltid skriva igen (men vill inte det!) Jag måste klara helt enkelt. plugga plugga plugga står på schemat för mig hela helgen.


Har ni skrivit provet? Eller har ni kanske till och med körkort?

Kommentarer
Postat av: Hanna

har både skrivit och har körkort. frågorna på provet är ofta förvirrande men pluggar du så klarar du det.



Lycka till!

2008-06-13 @ 11:52:19
Postat av: Mikaela

Hej! Jag har körkortet för över ett år sedan, mitt tips till provet är att plugga mycket på både boken och speciellt datorprogrammet för frågorna blir annorlunda formulerade i datorn, jag pluggade iofs jättemycket till provet, läste sida för sida och övade på den körskolan jag gick datorprogram tills jag kunde allt, och det gav självklart resultat ;)(nu har man ju glömt häften haha:P) men det vanliga är ju att man inte klarar det om man inte pluggat för man kan verkligen få fråga om vadsomhelst, hur tjockt ett dubbdäck är till vad betyder dom här gula skyltarna om dom är på ett flak. Jag hoppas det går bra gumman! Puss!

2008-06-13 @ 13:03:06
Postat av: Malin

Jag har gjort teoriprovet och halkbanan, bara uppkörningen kvar! Lycka till..

Postat av: Johanna Gelinder

Hanna: Ja jag har märkt det på programmet på datorn att det är kluriga frågor. Men jag får jobba på så får vi hoppas på det bästa, grattis till ditt körkort! :)





Mikaela: Ja, det blir till att lusläsa nu alltså. tack för tipsen och grattis till ditt körkort, måste vara skönt att ha!



Malin: Va härligt! Kommer nog bli så för mig med att man väntar med uppkörningen till slutet. känns svårast haha. enligt mig iaf. Lycka till!

2008-06-13 @ 16:57:15
URL: http://johannnaas.blogg.se/
Postat av: e

i did the test for drivers licence a year ago. it was quite easy though i was so excited in the driving part . good luck and i hope you pass the test!

2008-06-13 @ 17:11:32
Postat av: Anonym

Du kan inte göra uppkörningen om du inte klarat allt innan!

2008-06-13 @ 18:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback