resa

Jag tror jag börjar bli tokig, har suttit i timmar nu och letat resor, även om jag blir irriterad när priserna är för höga, hotellen är fullbokade eller datumen är fel så njuter jag av det. Helt klart, alla bilder allting. Just nu står det mellan spanien och turkiet för det är i princip det som det finns något kvar av att boka.

Någon som vart i turkiet förresten? Jag har hört att ska man åka dit är alanya bäst,  shoppingen är jättebillig också, men många har fördomar om turkiet fast dom flesta som jag har hört från besökt det har blivit positivt överaskade. Jaja, jakten fortsätter ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

jag har varit i turkiet, alanya :) det är en mer "fest-stad". vill man ha det lite lugnare med familjen så är side bättre. men alanya är toppen :)

Postat av: emelie

Hej! min pojkväns familj har en lägenhet i alanya, och det är ett jätte fint ställe! Trevliga människor och bra shopping! :) tycker du verkligen ska dit! :D:D

2008-07-21 @ 11:25:12
Postat av: Janika

Första gången jag var till turkiet så var jag till Marmaris. Hotellet var bara 3+ men var hur najs som hälst. ca 200 meter från stranden. Maten och shoppingen var suverän.. Andra gången var vi till antalja. Skit hotell även fast de utlova att det var ett 4 stjärnit. Maten var fantastisk. Shoppingen var mindre bra dock.. Var i spanien hade ni tänkt åka? Har även varit där 2 gånger.. Hoppas att du hittar nå bra resa :)

2008-07-21 @ 17:14:51
URL: http://janika.blogg.se/
Postat av: Marielle

Grattis på namnsdagen, Johanna! :-)

2008-07-21 @ 18:28:21
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: jossefiin

Jag har varit i turkiet 9 gånger.

skulle kunna tänka mig åka dit i höst oxå, men är sugen på grekland eftersom jag aldrig varit där =) hihi.. men turkiet är super!

kraaam!

2008-07-21 @ 20:22:19
Postat av: Nina

Jag ska till Side i Turkiet den 31a. För två personer blev det 9400 för två veckor :) ganska billigt enligt mig.

2008-07-21 @ 20:25:19
URL: http://nnina.blogg.se/
Postat av: Linka

love ur blog. i've been following it for maybe half a year now. yeah, turkey is great. have been there two times - marmaris and kusadasi. marmaris is really a party place. lots of fun!

greetings!

2008-07-21 @ 21:12:40
URL: http://linkasblog,blogspot.com
Postat av: Johanna Gelinder

johanna: Fast vårat hotell ligger lite utanför alanya mitt på stranden typ, jätte härligt ska det bli, vi bokade idag! hjälp! haha





emelie: va underbart! Tänk att ha en lägenhet sådär utomlands :)



Janika: Ja det är ju lite en chansning det där med hotell och så, man kan ju bara läsa om det, kolla bilderna och tro på "betygen" vårat är 3stjärnigt med ett plus, men ser faktist väldigt fint ut :) Bokade idag!



Marielle: Tack vännen! Va gullig du är, var bara min bästa kompis Emma och min farmor som kom ihåg det! haha, tack igen :)



Josefiin: Va härligt! Kul att alla verkar tycka det är super där, om tre veckor åker vi! iiih! haha



Nina: Ah det var verkligen billigt, men det skillde faktist inte så mycket i pris mellan en och två veckor, hade Emil varit ledig längre hade jag också velat åka två, men fick bli en :) Vilket resebolag åker ni med? Och vart i turkiet? kram



Linka: Oh, thank you :) You are so sweet, hope you will fallow me more! Lovely that you love turkey, i cant wait!, 3 weeks then im there :) Hugs!



2008-07-21 @ 22:34:32
URL: http://johannnaas.blogg.se/
Postat av: Nina

Nej precis, det var jätte lite skillnad i pris, det är min och pojkvännens första utlandsresa också så det ska bli underbart! :D



Vi ska åka med Ving till Side i Turkiet, ligger ca 1 timme från Alanya. Var det den 13e ni skulle åka? Vi kommer hem den 14e, haha :P

2008-07-22 @ 12:27:57
URL: http://nnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback