Onsdag

Sitter och väntar på att solen ska titta fram, har nämligen bestämt med Jennifer att ta en sväng till vattnet och sola men vart är solen som har lovats? bara mulet här hemma.

Ska även upp till ICA vid halv 3 och prata om jobbtider, vilka pass jag kommer få osv. Passar även på att hämta ut H&M paketet där förhoppningsvis ett par snygga chinos med bra passform ligger. Isåfall visar jag upp dom här i bloggen redan idag  :) Spännande spännande. Nu återgår jag till mina böner (OM ATT SOLEN SKA KOMMA HIT NU!)

Kommentarer
Postat av: e

äntligen har jag tid att sitta vid datoren och titta på din blogg med nya post! i guess you understand now why i write in english :D



congratulations about the job! are you gonna work as a cashier?



enjoy the sun and summer 'cause next thing i'm going to do is that. and don't forget to show what was in your h&m packet!

2008-07-02 @ 13:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback