Nu..

.. för första gången på dagen kikar solen fram, och då menar jag verkligen kikar. Idag har det varit 11 grader här i Dalarna, min dagensoutfit bestod av mjukisbyxor, linne, tröjja, fleecetröjja och skinnjacka, för att inte glömma sneakers till det! Kanske låter skönt men är verkligen ingen favorit hos mig. Brukar knappast vistas ute i mjukisar men vad gör man inte här på landet, till råga på allt gick jag in i detta på en restaurang! Moppehjälmen i ena handen pengarna i den andra så käka jag, syrran och hennes kompis pizza. Ibland måste man bara få. Ren protest mot vädret kallar jag det.

Imorgon står det enligt väderkartan iaf att det ska bli Sol här, jag vågar inte hoppas för mycket. Jag vet dock att det har regnat hela dagen hemma i stockholm så jag behöver inte bli avis eller få vidarevärst hemlängtan iaf!

Får ni 25 grader och sol imorgon tar jag första tåget hem, glöm inte att meddela mig om det!

Kramar till er / Johanna

Kommentarer
Postat av: Michelle

Det verkar som om det har varit dåligt väder var man än var idag. Här i Finland där jag bor var vädret rent utsagt skit! Hoppas på bättre väder imorgon.

Postat av: Anni Honey

Lyllo er som åtminståne fick se solen, här har det spöregnat oavbrutet =/ Hoppas på bättre väder i veckan! Kram på dig söt

2008-07-07 @ 22:13:23
URL: http://annihoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback