Vem är Johanna?

Om inte för er så skulle det vara kul för mig, och jag tror som sakt att ni trogna läsare sitter inne med åtminstone en liten fråga? Inte kan man läsa om en person flera ggr i veckan utan att undra över något?

Så jag tänkte köra en liten ja vad kan man kalla det, fråge inlägg, jag kommer svara på i stort sett allt om det inte blir alltför privat men det tror jag inte, jag är ganska öppen av mig! :)
Jag tycker iof att man kan få fråga om vad man vill i vilket inlägg som helst men om man inte kännt sig manad hitils så är du kanske det nu?

Fråga på!


image1396


Kommentarer
Postat av: sandra

hej.
Du skriver ganska ofta om din pojkvän, hur länge har ni varit ihop?
Kan du inte göra ett inlägg och lägga upp bilder på de skor/stövlar du använder mest?
Ha det bra!!

2008-01-22 @ 20:58:09
Postat av: Anonym

När förlorade du din oskuld?
Vad går du för linje?
Har du syskon?

2008-01-22 @ 21:10:02
Postat av: Maia

Hva er din favorittfarge?
Kan du lage et innlegg med dine hudpleie- og hårfavoritter?

2008-01-22 @ 21:34:07
Postat av: tilda

Var får du all inspiration ifrån? :)
massa kram

Postat av: Anonym

Hur mycket shoppar du för i månaden? :)

2008-01-22 @ 22:13:56
Postat av: Anna

Hur många seriösa föhållanden har du haft? hur träffades du & Emil?
´Hur länge har du & Emma varit bästa vänner och hur blev ni det?
Hur är din och din systers relation? Hur tror du att det är att ha dig som storesyster?
Vilken är din favoritfilm?
Vad lyssnar du för musik?
Många frågor...hihi =)

2008-01-22 @ 22:46:47
Postat av: Kajsa

Vad vill du jobba med i framtiden? Hur står du politiskt?

2008-01-23 @ 15:18:18
Postat av: Anonym

Vilket ord beskrivet dig bäst?

2008-01-23 @ 15:53:30
Postat av: Jennie

Brukar du träna hemma? Isf vad? :) Du verkar ha så vältränad kropp så jag antar att du tränar en hel del. :)

2008-01-23 @ 17:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback