Illustrera

Jag vet inte om ni alla har sett eller någon gång klickat er in på Elin, det är iaf en tjej som har gjort fantastiskt fina bilder både på sig själv och andra "kända" bloggare . Hur som helst trodde jag först hon målade dom på något vänster och vis men sen när jag fick reda på att hon använde sig av adobe illustrator slog det mig att jag kanske kan illustrera en bild själv? Har nämligen använt mig just av det programet i skolan fast i 1an (2 år sedan) men man kan väll alltid snappa upp sina kunskaper?

image1328

Här var en gång då jag illustrera Ior, den högra är den jag gjorde, men visst är den rätt lik orginalet endå? :)



image1329


Jag illustrerade även denna bild, som är en bild av mig själv (2005)

Kommentarer
Postat av: anna

självporträttet var ursnyggt.
kram

Postat av: Johanna

anna: Tack så mycket :)

2008-01-09 @ 15:40:22
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: emmi

vilket program andvänder du?:)

2008-01-09 @ 16:48:59
Postat av: Johanna

emmi: Adobe illustrator :)

2008-01-09 @ 20:27:48
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: emmi

Kan man hitta d gratis på internet så man kan ladda ner:)?

2008-01-10 @ 17:03:29
Postat av: Anonym

kan man ladda ner det gratis?:D ..

2008-01-10 @ 19:47:49
Postat av: Johanna

emmi och anonym: Jag vet faktist inte, det borde man väll kunna göra eftersom man kan hitta photoshop gratis? Sök på Adobe illustrator, jag har fått mitt genom skolan som dom har egen licens på, men kommer väll efter jag gått ut i vår få skaffa mig ett eget program jag med, lycka till :)

2008-01-10 @ 22:29:59
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback