Fy tusan..

... vad jag hatar att plugga? Jag gör verkligen det. Sista terminen kvar på sista året under min skoltid, kanske inte så konstigt att man inte pallar mer? Har alltid varit angagerad och ställt höga krav på mig under min skolgång, redan från 1a klass. Men nu har det verkligen tagit stopp.

Idag har varit en pluggdag, har en hel uppsats i filosofi, kan det bli värre? Den ska vara inne till på månda om jag äns ska kunna få betyg i kursen (eller ja, över G alltså) Känns som jag suttit med den hela dagen men inte kommit någonstans.. Huvudet bara dunkar av värk och hade magknip hela natten som var, så blev dåligt med sömn också.

Nu har jag klagat färdigt, ni som inte vill läsa det, behöver inte!

Vad roar ni er med denna lördag? :)

Kommentarer
Postat av: jasmine

stakars dig.....jag sitter iallafall och försöker sy ihop en kjol...en vanlig minikjol av en svart tisha men nu har jag problem, den är för stor och jag vet inte hur man syr in den...tips?

2008-01-05 @ 16:53:50
Postat av: Johanna

Jasmine: åh va kul :) Älskar att sy, men alltså, hur menar du? Det är väll bara att sy en raksömm längre in på den så den blir smalare? Och sen sicksackar du utanför och klipper

Postat av: jasmine

okej haha var det så enkelt? jag har aldrig någonsin sytt något på symaskin sen grundskolan på syslöjden, därför var jag osäker på det här med stygnen. tack för hjälpen!

2008-01-05 @ 23:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback