3 Januari

image1293       image1292  
   image1294


Idag var jag uppe tidigt, skulle med mamma till coop och handla för att sammtidit fixa kort till legget som ligger uppe på banken och väntar, gick nämligen inte att använda sig av skolkortet då bakgrunden var för mörk tydligen.

jag gick upp ruggigt tidigt eftersom mamma bestämt skulle åka så tidigt, så jag var trött som attan o sen fanns det ingen j*vla automat kvar! blääää.. Älsklingen var nyvaken när jag kom tillbaka sisodär runt 12, tur att någon fick sova ut iaf ... Well well, idag är jag klädd såhär!

♥ Grå mysig kofta med dubbelknäppning, MQ (Emmas)
♥  Svart bastop, H&M
♥  Svart kort kjol, H&M
♥  Mörkgrå ribbade strumpbyxor, Åhléns
+ Silverhjärthalsband

Kommentarer
Postat av: Anna

Fin tröja! Lite nyfiken på när du köper så mycket kläder själv (vilket är jättekul som följer din blogg) men ändå lånar andras kläder, tänker du då att du själv ska köpa den senare eller är du trött på dina egna kläder när du anävnder lånade? kraaam!

2008-01-04 @ 16:13:04
Postat av: Johanna

Anna: Jadu, jag lånar inte så mycket kläder av vänner längre, men har några som brukar låna av mig.

Anledningen till att jag låna denna kofta av Emma var faktist att hon hade på sig den en dag sammtidit som jag hade en annan stickad o då när jag skulle in till jobbet på kvällen hade jag redan tröttnat på det jag gått i under dagen så sa bara, kan inte vi byta tröjjor idag? O sen dess har jag haft kvar den här hemma.

Så anledningen är nog snarare att jag tröttnar på mina egna än att jag tänker köpa dom sen. :)

Postat av: Sanna

Haha, jag åkte också till coop den dagen för att ta kort till legg!! Osis att den inte fanns kvar. :P

2008-01-05 @ 13:44:45
URL: http://saaanna.blogg.se
Postat av: Johanna

Sanna: Haha ja, men dom har ju typ tagit bort varenda foto-automat överallt! Jag fick åka in till stan o ta, dom har kvar automater på t-centralen :P

2008-01-05 @ 15:45:14
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback