SilverShampoo

image1499

Detta är mitt nya Silvershampo, märket är Matrix och kanske inte det billigaste, men jag hoppar på att produkten är bra. Har
tidigare  använt schwarskopf bonacure's silvershampoo men bestämde mig för att prova ett nytt, frisören tipsade om detta från Matrix och när jag bad henne jämföra med mitt förra silvershampoo använde hon ordet mesigt! Det här shampot har mer pigment i sig och ger snabbare ett resultat och jag behöver använda mindre av produkten, och mer sällan. Ett drygt shampoo alltså.

Detta silvershampoo (som alla andra) neutraliserar dom gula tonerna i håret och ger en blondare ton, anledningen till att jag köpte ett nytt var att snart är det dags för slingning, men då jag slingar hemma brukar jag alltid tycka att resultatet går åt det gula hållet, därför är Silvershampo ett måste enligt mig!

Kommer med en recension efter jag använt det :)

Någon som testat denna produkt förut?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Den är skit bra. Har använt den ca 2 år.
Du kommer att bli nöjd :)

2008-02-12 @ 10:37:36
Postat av: Johanna

Jennie: Åh va bra :) Har du använt något annat silvershampoo innan? Som du kan jämföra lite med?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback